X
تبلیغات
طبیعت

طبیعت

معرفی گیاه دارویی (Artemisia absinthium) و پراكنش آن در استان آذربایجان شرقی

معرفی گیاه دارویی (Artemisia absinthium) و پراكنش آن در استان آذربایجان شرقی

 

 

  • معرفی گیاه دارویی (Artemisia absinthium) و پراكنش آن در استان آذربایجان شرقی
    معرفی گیاه دارویی (Artemisia absinthium) و پراكنش آن در استان آذربایجان شرقیدسته: طب سنتی
    بازدید: 13 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 3183 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 32

    Artemisia absinthium آذربایجان جنس درمنه گیاه داروئی افسنطین خواص درمانی افسنطین

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    فایل پاورپوینت

    1. مقدمه

    1-1- حدود و موقعیت جغرافیایی استان

    محدوده ای از خاك ایران كه با حدود 07/45481 كیلومتر مربع در شمال غربی

    فلات ایران  نام آذربایجان شرقی به خود گرفته است .

    رود ارس در شمال                               

    دریاچه ارومیه در غرب

    رشته كوه ها ، دره ها ، جلگه ها و دشتها در جنوب

    كوههای سبلان ، چهل نور و گردنه صائین در شرق

    مختصات جغرافیایی :

    َ26-39ْ و َ45-ْ36 منتهی الیه شمالی و جنوبی

     5َ-ْ45 و َ22-ْ48 منتهی الیه غربی وشرقی

    میزان نزولات جویmm 600-250  می‌باشد.

     2-1- تاریخچه

    طی سالیان متمادی داروهای طبیعی خصوصاً گیاهان داروئی اساس و حتی در برخی موارد تنها طریق درمان محسوب میشد و در عین حال مواد اولیه موجود درآنها در صنعت دارو سازی مورد استفاده قرار میگرفت . بدین طریق پزشكی مدرن توانست بسیاری از بیماریهای غیر قابل علاج و غالباً مرگ آور را درمان كند .

    بقراط ملقب به پدر طب

    كلود گانین بنیان گذار طب گالنیك

    2. كلیات مربوط به جنس درمنه

    جنس درمنه :Artemisia

    تیره كاسنی : Asteraceae

    به صورت بوته یا درخچه كوچك و تا حدودی كرك دار

    به رنگ سفید مایل به خاكستری

    و..............

    فایل پاورپوینت 32 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : Artemisia absinthium , آذربایجان , جنس درمنه , گیاه داروئی افسنطین , خواص درمانی افسنطین


برچسب‌ها: معرفی,گیاه,دارویی,(Artemisia,absinthium),و,پراكنش,آن,در,استان,آذربایجان,شرقی,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۵:۵۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

    مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی
    دسته: معماری
    بازدید: ۲ بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: ۸۱۸ کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: ۱۰۱

    هدف از این مبانی نظری طراحی فضاهای چند عملکردی شهری بر اساس معماری ایرانی اسلامی در ایستگاه مترو ارم سبز مورد بررسی قرار می گیرد

    قیمت فایل فقط ۴۷,۰۰۰ تومان

    خرید


    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته معماری

    فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

    چکیده :

    از آنجایی که ایجاد فضاهای چند منظوره و چند عملکردی در  فضاهای شهری جنبه جدید و نو در جامعه ایجاد کرده است می توان این گونه فضاها را در مکان های عمومی مانند مترو ها هم ایجاد کرد . توسعه و تحول صنعت حمل و نقل ریلی درون و برون شهری مستلزم شناخت واقعی از تمام ظریفیت ها و پتانسیل های بالقوه می باشد . اگر چه بخش حمل و نقل ، بحثی خدماتی به شمار می آید لکن به دلیل اهمیت بنیادی آن ، فعالیتی زیر بنایی محسوب گردیده و در صورت عدم توجه کافی به آن سایر بخش ها نیز دچار عقب ماندگی خواهد شد .

     رشد و گسترش صنعت حمل و نقل ریلی و وجود مزیت های نسبی فرآوان آن نسبت به سایر روشهای عمومی حمل و نقل بیش از هر زمان دیگری مشاهده می گردد . با پیشرفت تکنولوژی قطارهای شهری در حال تغییر و تحول بوده و وظیفه حمل و نقل مسافران در اغلب شهرهای مهم دنیا را به عهده گرفته است . بر اساس آمارها ، همواره تقاضا در این بخش فزآینده است و با توجه به مزیت های ذاتی و منحصر به فرد حمل و نقل ریلی شدن تکنولوژی ساخت قطعات ، وجود سیستم های موثر در زمینه نگهداری ، تامین انرژی ، علائم و ارتباطات و تجهیزات ، مستلزم حمایت همه جانبه می باشد . امروزه ایستگاهها بصورت یک مرکز مهم شهری در آمده اند ، جایی که قابل مکث کردن ، معاشرت کردن ، خرید مایحتاج منزل و همچنین استفاده از تسهیلات متنوع می باشد . همچنین مترو ها به عنوان فضاهایی مد نظر قرار می گیرند که می توان در مواقع بحرانی نیز از آنها استفاده کرد .  همچنین به مترو به عنوان فضایی چند عملکردی نگاه  می شود .تا بتواند در شرایط ویژه استفاده های خاص را نیز پاسخگو باشد .

    کلمات کلیدی :

    مترو ، حمل و نقل ، انعطاف پذیر ، چند عملکردی ، فضای شهری 

    مقدمه

    فضاهای شهری از جمله مسائلی است که همواره ماهیت فرارشته ای به خود دیده است. به دلیل تاثیرگذاری همه جانبه طیف کثیری از مطالعات  بر ساخت و طراحی و شکل گیری فضاهای شهری و تاثیر کلیه طرحهای مرتبط با مباحث کالبدی و تجسمی نظیر طرحهای معماری ، شهرسازی ، طراحی شهری بر این مساله، ماهیت مذکور قابل درک است. معماری و شهرسازی در هر مکتب اعتقادی مبتنی براندیشه های تئوریک آن مکتب است وبنابراین آنچه که معماری و شهرسازی ایرانی- اسلامی خوانده می شود ریشه در مبانی نظری دین مبین اسلام از یکسو وفرهنگ ایرانی ناشی از زندگی دیرپای دراین پهنه از گیتی ازدیگر سو، دارد.

     به عبارت دیگر وجود معماری و شهرسازی کهن وباستانی سرزمین ما دردوران پیش از ظهور وبروز اسلام آموزه های مفهومی ویژه‌ای را برای معماران این آب وخاک به همراه داشته است که پس از رواج دین اسلام در ایران این مفاهیم با استفاده از مبانی دین اسلام تکامل یافته وجلوه دیگری یافته است. در این خصوص البته بایستی دقت نماییم که مبانی اندیشه ای مسلمانان شامل دوبخش اصول پایه ای واعتقادی وفروع رفتاری است. والبته فروع رفتاری بدون پذیرش اصول دین نقص دراعتقاد تلقی می شود. به عنوان مثال اقامه نماز ناشی از پذیرش اصل توحید است وبا عنایت به اینکه  عبادت وسپاس در آیین اسلام ویژه «الله» است ( الحمدلله رب العالمین)  اقامه نماز جز برای «الله» عملی باطل وبی ارزش است. 

    شاید پرسشی که در ذهن بسیاری از علاقمندان به معماری ایرانی- اسلامی متبادر شده باشد این است که موضع ما در قبال نحوه بهره گیری از فناوریهای نوین در معماری معاصر چیست؟ این امر بیش از هرچیز ناشی از فرافکنی افرادی است که درمقابل هیاهوی کشورهای صنعتی دچار خودباختگی بوده وتصور می کنند که بهره گیری از ارزشهای معماری ایرانی- اسلامی الزاما به معنای تکرار گذشته واحداث بناها با استفاده از الگوهای همسان معماری گذشته است. در پاسخ بایستی ابتدا ویژگیهای استفاده از فناوریهای نوین رادریابیم وسپس دراین خصوص اظهار‌نظر نماییم. براستی فناوری مطلوب کدام است؟ آیا به صرف استفاده یک کشور اروپایی از یک فناوری بایستی آن فناوری را به عنوان امری مقدس نصب العین قرار داده و بدون انطباق آن باویژگیهای طبیعی، تاریخی وفرهنگی کشور خود آن  را بکار گیریم؟ 

    واقعیت امر آن است که هر  فناوری جدید، زمانی مطلوب وقابل پذیرش خواهد بود که از تمامی جوانب بر نمونه های پیشین رجحان داشته باشد. به عنوان مثال اگر یک فناوری جدید تنها باعث افزایش سرعت عملیات اجرایی ساختمان شود آیا موارد دیگری نظیر مخاطرات زیست محیطی، ایمنی ساخت وساز، صرفه اقتصادی، هماهنگی با اقلیم و…. را  بایستی مورد بی توجهی قراردهیم؟ به نظرمی رسد که پاسخ این پرسش منفی است. بدیهی است‌که پذیرش یا عدم پذیرش  فناوری یا  مواد و مصالح ساختمانی مستلزم پاسخگویی آن به ابعاد مختلف مورد نظر ازجمله هماهنگی با ویژگیهای طبیعی، تاریخی و فرهنگی محل است.

     بنابراین مصالح جدیدی می توانند در نظام اجرایی معماری وشهرسازی معاصر بکار گرفته شوند که اولا با ریخت کلی مصالح موجود در بخشهای فرهنگی وتاریخی شهرها همخوانی داشته، ثانیا قابل بازیافت بوده، ثالثا از نظر بافت، رنگ وجنس با بسترطبیعی و بافت فرهنگی وتاریخی کشور ما سازگاری داشته باشند و رابعا از نظر ویژگیهای فنی واجرایی نظیر صرفه جویی درمصرف کارمایه (انرژی)، دوام، مقاومت در برابر فرساینده‌های طبیعی، انعطاف پذیری در برابرزلزله و….. بر مصالح مصرفی موجود برتری داشته باشد. با عنایت به آنچه گفته شدو با ملاحظه تجارب گذشته، به نظر می رسدکه بکار‌گیری فناوریهای جدید وتولید مصالح نوین را معطوف به مطالعه، پژوهش، آزمایش وتلاش به رفع کمبودهای موجود درمصالح بومی وافزایش قابلیتهای آنهامتناسب با نیازهای معاصربدانیم. کما اینکه پژوهشهای مداوم انجام شده بر روی بتون (که مصالحی وارداتی ودارای مضرات فراوانی ازجمله تخریب محیط زیست، می باشد)  در مراکز تحقیقاتی کشور ما که منجر  به پیشرفتهای قابل توجهی در این زمینه شده است، چنانچه برروی مصالح بومی متمرکز می شد، علاوه برحفظ ویژگیهای بومی موجب رفع نواقص احتمالی آنها نیز می‌گردید.

    فهرست مطالب

    کلیات ۲۳

    مقدمه۲۴

    فصل دوم : مفاهیم پایه و مبانی نظری ۶۰

    مقدمه۶۱

    ۲-مبانی نظری۶۱

    ۲-۱-تعاریف۶۱

    ۲-۱-۱- فضای شهری۶۱

    ۲-۱-۲-انواع تقسیم بندی فضا۶۲

    ۲-۲-۲-ارزش اجتماعی فضاهای عمومی۶۲

    ۲-۲-۳-فضای عمومی بستر تعاملات اجتماعی ۶۴

    ۲-۲-۴-فضای عمومی و حیات جمعی ۶۵

    ۲-۲-۵-فضای عمومی و هویت جمعی ۶۵

    ۲-۲-۶-فضاهای عمومی به عنوان عوامل شناخت و هویت شهر ۶۵

    ۲-۳-طبقه بندی ابعاد فضای عمومی در پاسخگویی به نیاز های انسان۶۶

    ۲-۳-۱-پاسخگویی کالبدی- فضایی۶۶

    ۲-۴-اصول برنامه ریزی شهری۶۶

    ۲-۴-۱-معیارهای برنامه ریزی شهری برای فضاهای عمومی ۶۶

    ۲-۵-فضاهای چندمنظوره(چند عملکردی)۶۷

    ۲-۵-۱-چند عملکردی طراحی کردن فضاهای شهری۶۷

    ۲-۶-انعطاف پذیری۶۹

    ۲-۶-۱-تعریف و ماهیت انعطاف پذیری۶۹

    ۲-۶-۲-نگاهی به پیشینه طراحی انعطاف پذیر ۷۱

    ۲-۶-۳-ساختار فضاهای چند منظوره و منعطف ۷۱

    ۲-۶-۳-۱-فضای متغیر ۷۱

    ۲-۶-۳-۲-فضای نیمه ثابت ۷۱

     2-6-3-3- فضای ثابت ۷۱

    ۲-۷-بررسی عملکرد در حوزه انعطاف پذیری ۷۲

    ۲-۷-۱بررسی نقش انعطاف پذیری در حفظ و حراست محیط زیست ۷۲

    ۲-۸-گونه های انعطاف پذیری۷۳

    ۲-۸-۱ -تطبیق پذیری(جابجایی فصلی وروزانه)۷۳

    ۲-۸-۲-تغییرپذیری تفکیک و تجمیع۷۳

    ۲-۸ -۳تنوع پذیری ( فضای چند عملکردی )۷۳

    ۲-۹-تاریخچه مترو ۷۴

    ۲-۹-۱تعریف ایستگاه مترو ۷۵

    ۲-۹-۱-۱-فضای تصمیم گیری۷۶

    ۲-۹-۱-۲-فضاهای فرصت یا مکث۷۶

     2-9-1-3-فضاهای حرکتی۷۶

    ۲-۱۰-اولین مترو جهان ۷۷

    ۲-۱۰-۱-تاریخچه مترو جهان۷۸

    ۲-۱۰-۲-مترو برای غیر مسافر ۷۸

    ۲-۱۰-۳-متروِ‍؛ جان پناه۷۸

    ۲-۱۱-ایستگاه‌های مترو۷۹

    ۲-۱۱-۱-کار مترو۷۹

    ۲-۱۲- مترو در تهران ۷۹

    ۲-۱۳-تفاوت ساختاری ایستگاه ها و ورودی های مترو۸۳

    ۲-۱۴-عوامل موثر در تدوین ضوابط طراحی فضاهای پیرامون ورودی مترو۸۵

    ۲-۱۴-۱- معیارها و ضوابط طراحی موجود در مورد طراحی بخش بیرونی ورودی های مترو۸۵

    ۲-۱۵-مزایای فضاها وتونل های مترو  88

    2-15-1-عملکرد چندگانه فضاها وتونل های زیرزمینی و مترو ها۸۸

    ۲-۱۵-۱-۱-کارکرد ارتباطی وحمل و نقل۸۹

    ۲-۱۵-۱-۲-مراکز فرماندهی و کنترل۹۰

    ۲-۱۵-۱-۳-مراکز داده ۹۰

    ۲-۱۵-۱-۴-کاربری مراکز نگهداری اقلام،تجهیزات ،دارو و مراکز صنعتی و تولیدی زیرزمینی ۹۰

    ۲-۱۵-۱-۵-کاربری مراکزدرمانی۹۱

    ۲-۱۶-جایگاه ایستگاه های مترو در منظر شهری ۹۳

    ۲-۱۷-نتیجه گیری ۹۶

    فهرست منابع و مواخذ 

    قیمت فایل فقط ۴۷,۰۰۰ تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی , چند عملکردی طراحی کردن فضاهای شهری , مبانی نظری فضاهای چند منظوره شهری , مبانی نظری طراحی فضاهای چند عملکردی شهری , فضاهای چند عملکردی در فضاهای شهری , طراحی فضاهای چند عملکردی شهری با معماری ایرانی اسلامی , طراحی معماری ایستگاه مترو , طراحی ایستگاه مترو با معماری ایرانی اسلامی

    Let’s

    آخرین محصولات فروشگاه فایل


برچسب‌ها: مبانی,نظری,فضاهای,چند,منظوره,شهری,و,طراحی,آنها,بر,مبنا,معماری,ایرانی,اسلامی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۰۵:۴۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

    بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن
    دسته: مدیریت
    بازدید: ۲ بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: ۹۰۷ کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: ۲۵۲

    هدف از این پایان نامه بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس مورد بررسی قرار می گیرد

    قیمت فایل فقط ۱۶۵,۰۰۰ تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه

    بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

    چکیده:

    در عصری که اقتصادش بر چرخ دانش می گردد، دانش به عنوان یک فاکتور حیاتی در حفظ مزیت رقابتی پایدار در سازمان ها محسوب می شود. امروزه هنر مدیریت در سازمان ها در حال تبدیل شدن به هنر «مدیریت دانش» است و رهبری یعنی فراهم کردن شرایط مناسب برای تولید دانسته های ارزشمند از طریق تفکر نیروی انسانی و به انجام رسانیدن این کار به طریقی که افراد را به مسئولیت پذیری شخصی ترغیب کند. عامل رهبری نقش کلیدی در پیاده سازی موفق مدیریت دانش در سازمان ها ایفا می کند، لذا در این پژوهش به بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری و همچنین تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پرداخته شد. 

    جامعه آماری این پژوهش را کارکنان صندوق ضمانت صادرات ایران تشکیل می دهند. تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی است. برای بررسی رابطه بین متغییرهای مکنون از تحلیل رگرسیون مبتنی بر نرم افزار spss و تحلیل عاملی و مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس بر اساس نرم افزار pls استفاده شد. همسو با فرضیات پژوهش، ضرایب همبستگی نشان می دهد بین سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی با مدیریت دانش رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و در مورد سبک رهبری عدم مداخله گر، معنی داری رابطه میان این متغییر و متغییر مدیریت دانش تأیید نگردید. در نهایت نیز سبک رهبری تبادلی به عنوان سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در این سازمان شناسایی شد.

    واژگان کلیدی:

    مدیریت دانش

    رهبری دانش

    رهبری تحول آفرین

    رهبری تبادلی

    رهبری عدم مداخله گر

     مقدمه 

    در دنیای پویای امروز، سازمان ها به طور مداوم در جستجوی راهی برای سازگار ساختن خود با شرایط جدیدند که آن ها را در جهت بقا در یک محیط رقابتی آماده سازد. رشد اقتصاد دانش محور تأکید بر ارزش اطلاعاتی دارد که مزیت رقابتی ایجاد می کند، این اطلاعات به شرکت ها کمک می کند تا از سرمایه های دانش خود در گذشته استفاده نموده و در آینده به طور اثربخش تری عمل نمایند. در چنین شرایطی از دنیای امروز عجیب نیست که مفاهیمی چون مدیریت دانش به عنوان یکی از محبوب ترین دیدگاه های مدیریت تغییر استراتژیک در اوایل قرن بیست و یکم پدیدار شوند. برای سازمان های مدرن دانش یک منبع استراتژیک است که باید در جهت بقا و حفظ مزیت رقابتی ایجاد گردد (Hung et al ,2010). 

    دراکر (1993) دانش را در کنار سرمایه و نیروی کار به عنوان تنها منبع معنادار اقتصادی در جوامع دانشی مطرح کرد. بنابراین تمرکز بر دانش و مدیریت دانش نیاز اساسی سازمان ها می باشد. سازمان هایی که در زمینه ی مدیریت دانش موفق اند تمایل دارند، دانش را به عنوان یک دارایی مورد توجه قرار دهند و ارزش ها و هنجارهای سازمانی، که خلق و تسهیم دانش را حمایت می کند توسعه دهند (Keran et al,2013). دانش به عنوان یک منبع کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار است. 

    در پاسخ به محیط های رقابتی شدید بسیاری از سازمان ها جهت موفقیت کسب و کارشان به استفاده و مدیریت بهتر دانش در سازمان روی آورده اند (Wu,2012). مدیریت دانش، نگهداری و توزیع دانش در یک سازمان را به منظور دستیابی به مزیت رقابتی تسهیل می کند. به عبارتی مدیریت دانش مفهوم گسترده ایست که بیانگر کلیه ی فرآیندهایی که سازمان از طریق آن دانش را گسترش می دهد می باشد که این فرآیندها شامل :کسب، نگهداری و ذخیره، توزیع، تسهیم و کاربرد دانش در یک سازمان است (Keran et al,2013). 

    مدیریت دانش به خودی خود در سازمان پا نمی گیرد .اجرای برنامه های مدیریت دانش نیازمند رهبری و اداره مؤثر دانش در کلیه ی سطوح سازمانی است. در سازمانی که مفهوم رهبری دانش در آن تحقق یافته است، دانش به عنوان یک منبع راهبردی سازمان مطرح می باشد که برای مدیریت این منبع ارزشمند، طرح راهبردی مدونی بر اساس چشم انداز و مدیریت دانش سازمان تدوین شده است (ابطحی و صلواتی ،۱۳۸۵). 

    فهرست مطالب

    فصل اول : کلیات تحقیق

    ۱-۱ مقدمه۱

    ۲-۱ بیان مسئله 

    3-1 اهمیت و ضرورت موضوع 2

    4-1 چارچوب نظری تحقیق   3  

    5-1 سؤالات تحقیق 7

    1-5-1  سؤال اصلی تحقیق 

    2-5-1  سؤالات فرعی تحقیق 7

    6-1 فرضیات تحقیق  7

    1-6-1 فرضیه اصلی تحقیق 7

    2-6-1 فرضیات فرعی تحقیق 8

    7-1 اهداف تحقیق یا نتایج مورد انتظار 8

    8-1 قلمرو تحقیق    8 

    1-8-1 قلمرو مکانی 

    2-8-1 قلمرو زمانی 8

    9-1 روش گرآوری داده ها  8 

    10-1 روش تحلیل داده ها 9

    11-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه 9

    12-1 موانع و محدودیت های تحقیق 10

    13-1 نقشه راه  10

    14-1 تعاریف واژگان و اصطلاحات 11

    فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

    ۱-۲ مقدمه 16

    2-2 تعارف مدیریت دانش 17

    3-2 تاریخچه مدیریت دانش   19   

    4-2 مدل های مدیریت دانش 20

    1-4-2 مدل هفت سی 21 

    2-4-2 مدل شش گانه استیو هالس 21

    3-4-2 مدل رن جانسون 23

    4-4-2 مدل کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران۲۴

    ۵-۴-۲ مدل چارچوب ستون های مدیریت دانش 24 

    6-4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخشی مدیریت دانش 25

    7-4-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش 26

    5-2 تعاریف ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش 29

    1-5-2 خلق و کسب دانش 29

    2-5-2 تسهیم دانش 30 

    3-5-2 کاربرد دانش 32 

    4-5-2 نگهداری و ذخیره دانش 33

    5-5-2 فرآیند ارزیابی و بازخور 34

    6-2 تعاریف رهبری 34 

    7-2 تمایز بین رهبری و مدیریت 35

    8-2 مکاتب رهبری 37

    1-8-2 مکتب صفات شخصی 38

    2-8-2 مکتب رفتاری 39 

    1-2-8-2 مطالعات دانشگاه آیوا۴۰

    ۲-۲-۸-۲ نظریه مطالعات میشیگان 41

    3-2-8-2 مطالعات اوهایو 41

    4-2-8-2 نظریه شبکه مدیریت 42

    5-2-8-2 نظریه چهار سبک رهبری 44

    3-8-2 مکتب اقتضایی۴۴

    ۱-۳-۸-۲ نظریه پیوستاری رهبری۴۴

    ۲-۳-۸-۲ نظریه رهبری مبتنی بر موقعیت(رهبری وضعیتی)۴۵

    ۳-۳-۸-۲ نظریه رهبری اقتضایی فیدلر 47

    4-3-8-2 نظریه مسیر-هدف۴۸

    ۵-۳-۸-۲ تئوری تعامل رهبر- عضو (LMX) 50 

    4-8-2 مکاتب نوین رهبری 51 

    1-4-8-2 نظریه جانشین های رهبری 51

    2-4-8-2 نظریه اسنادی رهبری 51

    3-4-8-2 نظریه رهبری تحول آفرین و تبادلی 52

    9-2 رهبری تحول آفرین 53

    1-9-2 نفوذ آرمانی 55

    1-1-9-2 ویژگی های آرمانی 56

    2-1-9-2 رفتارهای آرمانی 56

    2-9-2 انگیزش الهام بخش 56

    3-9-2 ملاحظات فردی 57

    4-9-2 ترغیب ذهنی 58

    10-2 نظریه های مختلف مربوط به رهبری تحول آفرین 60

    1-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین برنز 60

    2-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس۶۰ 

    3-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شاین 61

    4-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین تیچی و دیونا 62 

    5-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شرمر هورن 62

    6-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین باس 63

    7-10-2 نظریه باس و آوولیو۶۴

    ۱۱-۲ رهبری تبادلی 64

    1-11-2 ابعاد اصلی رهبری تبادلی 65 

    1-1-11-2 پاداش های مشروط 65

    2-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء فعال 65

    3-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء منفعل 66

    12-2 رهبری عدم مداخله گر۶۶

    ۱۳-۲ رهبری و مدیریت دانش 67

    14-2 ابعاد و ویژگی های رهبری 71

    15-2 صندوق ضمانت صادرات ایران 74

    16-2 تاریخچه صندوق ضمانت صادرات ایران۷۴

    ۱۷-۲ ریسک های تحت پوشش صندوق 75

    1-17-2 ریسک های تجاری 75

    2-17-2 ریسک های سیاسی۷۵

    ۱۸-۲ خدمات ارائه شده توسط صندوق۷۶

    ۱-۱۸-۲ اعتبارسنجی خارجی 76

    2-18-2 اعتبارسنجی داخلی۷۶

    ۳-۱۸-۲ صدور انواع بیمه نامه۷۶

    ۱-۳-۱۸-۲ بیمه نامه کل گردش صادرات۷۶

    ۲-۳-۱۸-۲ بیمه نامه خاص صادرات۷۷

    ۳-۳-۱۸-۲ بیمه نامه صدور خدمات فنی مهندسی۷۷

    ۴-۳-۱۸-۲ بیمه نامه سرمایه گذاری۷۷

    ۵-۳-۱۸-۲ بیمه نامه بلا اثر شدن قرارداد صادراتی۷۸

    ۶-۳-۱۸-۲ بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی 78

    7-3-18-2 بیمه نامه تضمین اعتبارات بانک بابت تضمین اعتبارات دیداری 78

    4-18-2 صدور انواع ضمانت نامه  78

    1-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری تولیدی 78

    2-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ریالی 79

    3-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ارزی 79

    4-4-18-2 ضمانت نامه پوشش اعتبار خرید۷۹

    ۱۹-۲ بخش دوم: پیشینه تحقیق۸۰

    ۱-۱۹-۲ تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش 80 

    2-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه رهبری تحول آفرین۸۳ 

    23-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش و رهبری 85 

    20-2 مدل پیشنهادی تحقیق 88

    فصل سوم : روش تحقیق

    ۱-۳ مقدمه۹۰

    ۲-۳ هدف تحقیق  90 

    3-3 نوع تحقیق 91

    4-3 روش تحقیق 91 

    5-3 جامعه و نمونه آماری 91 

    6-3 روش گردآوری اطلاعات۹۲ 

    1-6-3 منابع اولیه 92

    2-6-3 منابع ثانویه 92

    7-3 ابزار گردآوری اطلاعات 92

    8-3 روایی و پایایی پرسشنامه 92

    1-8-3 پرسشنامه رهبری چند عاملی باس و آوولیو۹۲

    ۱-۱-۸-۳ پایایی (اعتماد) پرسنامه رهبری چند عاملی 93

     2-1-8-3 روایی (اعتبار) پرسنامه رهبری چند عاملی 93

    3-1-8-3 شاخص های مورد سنجش در پرسشنامه رهبری چند عاملی 94 

    2-8-3 پرسشنامه مربوط به متغییر مدیریت دانش 96

    1-2-8-3 پایایی پرسشنامه مدیریت دانش 97

    2-2-8-3 روایی (اعتبار) پرسشنامه مدیریت دانش۹۸

    ۳-۸-۳ پایایی کلی پرسشنامه 98

    4-8-3 روایی کلی پرسشنامه 99

    9-3 مدل تحلیلی پژوهش 100

    10-3 روش تحلیل داده ها 102

    فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

    ۱-۴ مقدمه 104

    2-4 تحلیل با استفاده از آمار توصیفی 104 

    1-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت 104 

    2-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات 105

    3-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی 106

    4-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی۱۰۶

    ۳-۴ تحلیل با استفاده از آمار استنباطی 107 

    4-4 آزمون هم خوانی داده های مدیریت دانش و سبک رهبری با توزیع نرمال 107

    5-4 تحلیل آماری فرضیه اصلی تحقیق 112

    6-4 تحلیل آماری فرضیات فرعی تحقیق 113

    1-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی اول 113

    2-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی دوم۱۱۴

    ۳-۶-۴ تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی سوم 115

    4-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی چهارم 116

    7-4 نتایج تحلیل مبتنی بر حداقل مربعات جزئی(PLS)117

    1-7-4 تحلیل عاملی متغییرهای مدل تحقیق 117

    2-7-4 مدل مفهومی تحقیق در قالب مدل سازی معادلات ساختاری 119

    3-7-4 نمودار مسیر و آزمون فرضیات با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری 120

    4-7-4 ضریب تعیین (R2)123

    8-4 نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق 123

    فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

    ۱-۵ مقدمه 126

    2-5 نتایج تحقیق 127

    1-2-5 نتایج مربوط به متغییر مدیریت دانش 127

    2-2-5 نتایج مربوط به متغییر سبک رهبری 128

    3-2-5 نتایج مربوط به رابطه میان متغییرهای مکنون تحقیق 129

    3-5 مدل مفهومی اولیه تحقیق 130

    4-5 مقایسه مدل اولیه و مدل نهایی تحقیق 131

    5-5 جنبه نوآوری تحقیق 132

    6-5 محدودیت های تحقیق 132

    7-5 پیشنهادهای تحقیق 132

    1-7-5 پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق 132

    2-7-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی 134

    فهرست جداول

    جدول ۱-۲ تعاریف مختلف مدیریت دانش 18

    جدول ۲-۲ گاه شمار مدیریت دانش 20 

    جدول ۳-۲ مدل های مختلف مدیریت دانش 28

    جدول ۴-۲ تفاوت بین رهبری و مدیریت 36

    جدول ۵-۲ خلاصه نظریه های رهبری 37

    جدول ۶-۲ ویژگی های شخصی و خصوصیات شخصیتی رهبری۳۹

    جدول ۷-۲ سبک های رهبری لیکرت۴۴

    جدول ۸-۲ جانشین های رهبری 51

    جدول ۱-۳ نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های مدیریت دانش 97

    جدول ۲-۳ نتیجه آزمون دو نیم سازی گویه های مدیریت دانش 98 

    جدول ۳-۳ نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های پرسشنامه 98

    جدول ۴-۳ آلفای کرونباخ مربوط به متغییرهای مکنون مدل 99 

    جدول ۵-۳ ضریب پایایی مرکب مربوط به متغییرهای مکنون مدل 99

    جدول ۶-۳ ضریب روایی همگرا مربوط به متغییرهای مکنون مدل 100

    جدول ۷-۳ مدل تحلیلی پژوهش 101

    جدول ۱-۴ نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه اصلی اول 113

    جدول ۲-۴ نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی اول 114

    جدول ۳-۴ نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی دوم۱۱۵

    جدول ۴-۴ نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی سوم 116

    جدول ۵-۴ ضرایب آزمون تحلیل رگرسیون درباره میزان تأثیر سبک های رهبری بر مدیریت دانش 117

    جدول ۶-۴ ضرایب مسیر متغییرهای مکنون مدل۱۲۱

    جدول ۷-۴ نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق 124

    فهرست شکل ها

    شکل ۱-۱ مدل چند گانه رهبری۶ 

    شکل ۲-۱ مدل سنگ بنای مدیریت دانش 6

    شکل ۳-۱ نقشه راه انجام تحقیق 10

    شکل ۱-۲ مدل مبتنی بر فرآیندهای دانش 22

    شکل ۲-۲ مدل مدیریت دانش با توجه به ساختار کار 23

    شکل ۳-۲ مدل پیشنهادی ابطحی- صلواتی برای کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران 24

    شکل ۴-۲ مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخی مدیریت دانش 25

    شکل ۵-۲ مدل سنگ بنای مدیریت دانش 26 

    شکل ۶-۲ پیوستار رهبری مطالعات میشیگان۴۲

    شکل ۷-۲ وضعیت های رهبری اوهایو 42

    شکل ۸-۲ شبکه مدیریت بلیک و موتون۴۳

    شکل ۹-۲ نظریه پیوستاری تانن بام و اشمیت 45

    شکل ۱۰-۲ الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت 46

    شکل ۱۱-۲ رابطه بین شرایط و سبک های رهبری 48 

    شکل ۱۲-۲ رابطه بین سبک های رهبری مؤثر و عوامل سه گانه موقعیت 48

    شکل ۱۳-۲ اجزاء اصلی تئوری مسیر-هدف 49

    شکل ۱۴-۲ تئوری تعامل رهبر-عضو 50

    شکل ۱۵-۲ تأثیرگذاری سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی بر تسهیم دانش 71

    شکل ۱۶-۲ ابعاد رهبری دانش 72

    شکل ۱۷-۲ رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی 81

    شکل ۱۸-۲ تأثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی 83 

    شکل ۱۹-۲ نقش رهبری بر انتقال دانش در سازمان های خلاق 86 

    شکل ۲۰-۲ مدل اولیه پیشنهادی تحقیق 88

    شکل ۱-۴ فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت 105 

    شکل ۲-۴ فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات۱۰۵

    شکل ۳-۴ فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی 106

    شکل ۴-۴ فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سابقه کار 106

    شکل ۵-۴ بارهای عاملی و ضرایب مسیر متغییرها و شاخص های تشکیل دهنده مدل۱۱۸

    شکل ۶-۴ بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر مدیریت دانش 118

    شکل ۷-۴ بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تحول آفرین 119

    شکل ۸-۴ بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تبادلی 119

    شکل ۹-۴ مدل مفهومی بر اساس مدل سازی معادلات ساختاری 120

    شکل ۱۰-۴ مقدار آماره t مربوط به متغییرهای مکنون مدل 121

    شکل ۱۱-۴ بار عاملی و ضرایب مسیر مدل نهایی مبتنی بر معادلات ساختاری 123

    شکل ۱-۵ مدل مفهومی اولیه تحقیق 130

    شکل ۲-۵ مدل مفهومی نهایی تحقیق 131 

    قیمت فایل فقط ۱۶۵,۰۰۰ تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن , مولفه های مدیریت دانش , سبک رهبری توانمندساز , سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش , پیاده سازی موفق مدیریت دانش , رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری , پایان نامه با موضوع مدیریت دانش , دانلود پایان نامه مدیریت دانش , پایان نامه مدیریت دانش doc , موضوع پایان نامه مدیریت دانش

    Let’s

    آخرین محصولات فروشگاه فایل


برچسب‌ها: بررسی,مولفه,های,مدیریت,دانش,در,سازمان,و,اثر,سبک,رهبری,بر,اقدامات,آن,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۰۵:۲۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن

پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن

    پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آندسته: عمران
    بازدید: ۳ بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: ۴۹۳۱ کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: ۵۷

    کاربری زمین
    سرانه کاربری
    طبقه بندی کاربری
    زمین اهداف کاربری

    قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

    خرید

    طرح مساله

    حفظ ، تقسیم و ساماندهی اراضی شهری و استفاده بهینه از آن ، از آغاز

    شهرسازی جدید غرب در قرن نوزدهم ، جهت مبارزه اجتماعی ، قانون گذاری ،

    برنامه ریزی و مدیریت شهریپیدایش مجموعه ای از مفاهیم ، ضوابط ، روش ها و

    فنون برای استفاده از زمین و ایجاد تعادل بین انسان و فضا ، بهعنوان فرایند

    برنامه ریزی کاربری زمین (Land Use Planning) گردید.

    سرانه کاربری

    سرانه :نحوه ارزش گذاری وتنظیم مقیاس اجرایی برای تنظیم کاربری اراضی به

    شمار می رود.

    •یکی از ابزارهایی است که در فرایند برنامه ریزی کاربری زمین، برای محاسبه و

    برآورد اراضی و توزیع آن میانفعالیت ها یا کاربری های مختلف به کار می رود. در

    واقع سرانه کاربری زمین به عنوان نوعی معیار و شاخص کمیبرای سنجش و

    مقایسه تغییرات کاربری در جریان زمان مورد استفاده قرار می گیرد.

    •سرانه کاربری زمین تبلور و بیان کمی مجموعه سیاست ها، روش ها و

    الگوهایی است که برای تعیین انواع کاربریها، تقسیم اراضی، توزیع فضایی

    فعالیت ها، ضوابط منطقه بندی، تدوین استانداردهای کاربری و غیره به کار گرفته

    میشود.

    طرح کاربری زمین بعنوان بخشی از فرایند برنامه ریزی شهری و منطقه ای ، با

    هدف هماهنگ نمودن عوارض ساختهشده روی زمین (مانند ساختمان ها، شبکه

    حمل و نقل و….) با فعالیت ها و نیازهای شهروندان  تهیه و برنامه ریزیشده

    است .

    فرآیند برنامه ریزی کاربری زمین، برشناسایی ، محاسبه و تعیین سرانه ها در

    شهر واراضی شهری استوار است کهشامل :

    – اهداف و سیاست های کاربری زمین 

    – میزان امکان دخالت و نظارت بر روندهای واقعی

    – میزان امکانات اجرایی برای کنترل ضوابط کاربری زمین

    موضوعات اصلی در برنامه ریزی کاربری زمین

    ۱- تعیین اهداف و اصول مربوط به کاربری مسکونی ، تجاری ، تفریحی و… و

    فهرست کردن استانداردهای موجود برای این کاربریها

    ۲-شناسایی ماهیت و الگوی توسعه

    ۳-توجه به نواحی توسعه نیافته و حوزه نفوذ و پیش بینی برای آینده آنها

    ۴-ارائه برنامه برای کاربری زمین پیشنهادی در آینده

    ۵-تعیین ابزارهای مناسب برای اجرای طرح پیشنهادی

    و…………..

    فایل پاورپوینت ۵۷ اسلاید

    قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

    خرید

    برچسب ها : کاربری زمین , سرانه کاربری , طبقه بندی کاربری , زمین اهداف کاربری

    Let’s

    آخرین محصولات فروشگاه فایل نگارا


برچسب‌ها: پاورپوینت,کاربری,زمین,و,روش,های,طبقه,بندی,آن,
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۲۰:۲۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت غنی سازی گاز ‍Co2 و تاثیرات آن بر روی فرآیندهای زیستی گیاه

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت غنی سازی گاز ‍Co2 و تاثیرات آن بر روی فرآیندهای زیستی گیاه

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت غنی سازی گاز ‍Co2 و تاثیرات آن بر روی فرآیندهای زیستی گیاه

    پاورپوینت غنی سازی گاز ‍Co2 و تاثیرات آن بر روی فرآیندهای زیستی گیاه


    پاورپوینت غنی سازی گاز ‍Co2 و تاثیرات آن بر روی فرآیندهای زیستی گیاهدسته:

    کشاورزی و زراعت

    بازدید: 7 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 2119 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 20

    گاز
    سی او دو
    فرآیندهای زیستی
    رابطه گاز سی او دو با محصولات
    زراعی
    تاثیر سی او دو بر کاهو

    قیمت فایل فقط 5,500 تومان

    خرید

    مقدمه

    امروزه بحث نیاز غذای در رأس مباحث علمی و كشاورزی
    قرار گرفته و مقبولترین

    روش جهت مقابله با این
    بحران
    افزایش عملكرد گیاهان زراعی
    در واحد سطح

    است .

    مهمترین نتیجة این آزمایش این بود كه مادة اولیه‌ای
    كه سبب رشد گیاهان

    میگردد و اندامهای مختلف گیاهی در اثر
    آن
    رشد و نمو و  تكامل می
    یابند
     Co2

    موجود در اتمسفر میباشد.

    یك پدیدة قابل توجه
    بیولوژیكی
    گیاهان در سطح كرة زمین
    جذب
    حدود 15 میلیون

    تن گاز كربنیك در طول سال
    است .

    اثر افزایشی گاز ‍ Co2 بر روی فرایندهای زیستی
    گیاه
    ناگفته پیداست كه
    مهمترین

    واساسیترین نقش این افزایش متوجه فتوسنتز می‌شود
    .

    قرار گرفتن گیاه در غلظتهای بالاتر از میزان 
    غلظت اتمسفر محیط ضمن تأثیر بر

    روی فرآیندهای آنزیمی و
    متابولیكی
    ممكن است  موجب
    تغییرات آناتومیكی از

    جمله توسعة ریشه و افزایش سطح برگ
    گردد.

    هنگامی كه دانشمندان گیاهان را به دقت بیشتر بررسی
    كردند متوجه شدند كه

    این گیاهان با كمبودهای تغذیه‌ای
    مواجهند.

    فایل پاورپوینت 20 اسلاید

    قیمت فایل فقط 5,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : گاز
    ,
    سی او دو
    ,
    فرآیندهای زیستی
    ,
    رابطه گاز سی او دو با محصولات زراعی
    ,
    تاثیر سی او دو بر کاهو


برچسب‌ها: پاورپوینت,غنی,سازی,گاز,‍Co2,و,تاثیرات,آن,بر,روی,فرآیندهای,زیستی,گیاه,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۲۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن

طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن

    طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن
    طرح جابر با موضوع خرمای ایرانی
    کار ما به صورت تخصصی و تقسیم بندی شده است و بسیار کامل می باشد با خرید محصولات مشابه و ارزان تر پول خود را هدر ندهید

    طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن

    کار ما به صورت تخصصی و تقسیم بندی شده است و بسیار کامل می باشد با خرید محصولات مشابه و ارزان تر پول خود را هدر ندهید.

    فرمت فایل ها : word , jpg

    تعداد فایل ها متنی : ۹ تا

    تعداد تصاویر و پوسترها : ۱۰ تا

    تعداد صفحات : ۱۳

    مناسب برای دانش آموزان کلاس سوم تا ششم

    تضمین بهترین کیفیت و ضمانت بازگشت وجه

    محتوای محصول :

    1. فایل word عنوان تحقیق
    2. فایل word مسئله تحقیق
    3. فایل word فرضیه تحقیق
    4. فایل word تحقیق زمینه ای
    5. فایل word مواد و روش کار
    6. فایل word بسم الله الرحمان الرحیم
    7. فایل word سپاسگزاری
    8. فایل word نتیجه گیری
    9. فایل word منابع
    10. ۱۰ تصویر مرتبط با موضوع
    11. الگوی پیشنهادی طرح جابر (به منظور راحتی کار طراحی شما)

    نمیتوان از اهمیت تحقیق و پژوهش و مشارکت دانش آموزان در امور علمی در کلاس غافل شد. بر همگان روشن است که دانش آموزانی که در فعالیت های کلاسی فعال و در حال مشارکت با سایرین هستند، در آینده نیز افرادی پژوهشگر و قابل اعتماد برای جامعه خواهند بود. مشارکت دانش آموزان در امور کلاسی و مباحث آموزشی و درسی در دوره ابتدایی می تواند سنگ بنای محکمی برای علاقه مندی و رغبت آنان در این امور در مقاطع بالاتر باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر در آموزش و پرورش کشور ما توجه بسیار زیادی به این موضوع شده است. طرح ها و پروژه های مختلفی برای کمک به این امر اختصاص داده شده است.یکی از این طرح ها طرح جابر یا طرح جابربن حیان است. طرح جابربن حیان در مقطع ابتدایی در رابطه با ایجاد روحیه پژوهش محور در دانش آموزان به وجود آمده و سعی دارد بیشترین تاثیر را بر روی ایجاد روحیه مشارکت پذیری در دانش آموزان ایفا نماید.

    کلمات کلیدی : دانلود طرح جابر , رایگانطرح جابر پایه , طرح جابربن حیان ,طرح جابر ,طرح جابر پایه ششم ,طرح جابر پایه پنجم ,طرح جابر پایه چهارم ,طرح جابر پایه سوم ,طرح جابر پایه دوم ,طرح جابر پایه اول ,طرح جابر با موضوع , دانلود رایگانطرح جابر پایه

    Let’s

    آخرین محصولات فروشگاه فایل نگارا


برچسب‌ها: طرح,جابر,با,موضوع,انواع,خرما,و,خواص,آن,
+ نوشته شده در جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۰۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

نحوه استفاده و بکارگیری تابلوهای پیام متغیر و مکانیابی آن در معابر شهری

نحوه استفاده و بکارگیری تابلوهای پیام متغیر و مکانیابی آن در معابر شهری

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: نحوه,استفاده,و,بکارگیری,تابلوهای,پیام,متغیر,و,مکانیابی,آن,در,معابر,شهری,
+ نوشته شده در جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۸:۴۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک


    مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 617 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 112

    هدف از این مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانکهای شعب استان گیلان می باشد

    قیمت فایل فقط 45,000 تومان

    خرید

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی

    مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    چکیده

          هدف این تحقیق سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مورد مطالعه شامل شعب بانک های غرب استان گیلان می باشد. که در سطح واحد سازمانی مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است جامعه آماری تحقیق برابر182 شعبه بانک دولتی وخصوصی در سطح 6 شهرستان (آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و صومعه صرا) که مشغول به ارائه خدمات هستند می باشد.که حجم نمونه 96 می باشد.

    برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهشی داده های از شاخص فراوانی، درصد فراوانی و از شاخص های مرکزی استفاده شده است. و برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف استفاده شده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون رگریسیون استفاده شده است. یافته ها تحقیق نشان از تأثیر مثبت و معنادار سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار متغیرهای سرمایه ساختاری بر مدیریت دانش، سرمایه شناختی بر مدیریت دانش و سرمایه ارتباطی بر مدیریت دانش است.

    واژگان کلیدی:

    سرمایه اجتماعی

    سرمایه ساختاری

    سرمایه شناختی

    سرمایه ارتباطی

    مدیریت دانش

    مقدمه

           در عصر امروزی پیشرفت علم وتکنولوژی با سرعت خارق العاده در حال حرکت به سمت جلو است و جهان امروز را خیلی متفاوت از جهان دیروز گردانیده است. و همه انسان ها و سازمان ها تحت تأثیر این تحولات می باشند. بانکداری امروزی با بانکداری گذشته تفاوت پیدا کرده است. و مشتری امروزی نیز با مشتری دیروزی فرق می کند مشتری دیروز به دنبال بانک و بانکدار بود تا بتواند نیازهای خود را مرتفع و از آن بهره-مند شود ولی امروز این بانک ها هستند که باید در این فضای کاملا رقابتی بدنبال مشتری بگردند و زمینه رضایت آن ها را فراهم کنند. چون دیگر مشتری وقت و فرصت آن را ندارد که بدنبال بانک و بانکدار باشد. و بانک ها باید با برخورداری از علم روز و تشخیص نیازهای مشتریان زمینه دلخواه مشتری را فراهم بیاورند. سازمان ها باید توان این را داشته باشند که خود را با شرایط روز وفق دهند و برای این کار لازم است تا سازمان ها از حالت یادگیری سازمانی تغییر جهت داده و به سمت مفاهیم سازمان های یادگیرنده و سازمان های دانشی و مدیریت دانش حرکت کنند. مدیریت دانش یکی از این مفاهیمی است که از الزامات مهم سازمان ها می باشد و سازمان ها با بکارگیری مدیریت دانش امکان نوآوری در فعالیت ها، فرایندها، خدمات خویش را فراهم می آورند.

     و در نتیجه موقعیت رقابتی خویش را بهبود می-بخشند. سازمان ها باید توانایی این را داشته باشند تا دانش مورد نیاز را کسب و میان کارکنان نشر داده و در فعالیت های روزانه خود بکار گیرند. پس شناخت عوامل تأثیر گذار بر مدیریت دانش از جمله اقدامات اولیه سازمان ها می باشد. از طرف دیگر یکی از قابلیت های مهم سازمانی که می تواند به سازمان ها در خلق و تسهیم دانش کمک بسیار کند و برای آنها در مقایسه با سازمان های دیگر مزیت سازمانی پایدار ایجاد کند سرمایه اجتماعی  است (پروساک و کوهن ، 2001). سرمایه اجتماعی از مفاهیم نوینی است که نقش بسیار مهمتری نسبت به سرمایه فیزیکی و سرمایه انسانی  در سازمان ها و جوامع ایفا می کند. بطوری که بدون سرمایه اجتماعی کارکنان حاضر به تسهیم اطلاعات و دانش نخواهند شد و برنامه مدیریت دانش موفقیت آمیز نخواهد بود. برای ایجاد و تکمیل فرایند مدیریت دانش، سرمایه اجتماعی جایگاه اساسی دارد (این کپن ،1998(. که سازمان ها با استفاده درست از مدیریت دانش  و سرمایه اجتماعی می توانند سازمان های خود را به کمال مورد نظر برسانند.

          بنابراین با توجه به اهمیت سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در سازمان ها این تحقیق در پی دستیابی به شناخت بیشتر عوامل موثر بر اجرای مناسب این راهبرد می باشد. با توجه به تعاریف و ابعاد مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی که هر دو بر تعاملات و ارتباطات میان افراد تاکید دارد. در این تحقیق تلاش می شود تا چگونگی ارتباط میان سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش و نیز سه بعد سرمایه اجتماعی یعنی بعد ارتباطی، شناختی و ساختاری بر مدیریت دانش در شعب بانک های غرب گیلان بررسی شود و میزان تأثیر پذیری مدیریت دانش از سرمایه اجتماعی مورد آزمون قرار گیرد. 

    فهرست مطالب

     فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…..12

    2-1 مدیریت دانش. 13

    2-1-1 تاریخچه.. 13

    2-1-2 ظهور. 14

    2-1-3 تعاریف و دسته بندی-ها. 15

    2-1-3-1 تعریف دانش.. 15

    2-1-3-2 دسته بندی دانش.. 16

    2-1-3-3 مدیریت دانش:تعاریف 18

    2-1-3-4 چرخه مدیریت دانش.. 19

    2-1-3-5 مدلها و نگرشهای مدیریت دانش.. 21

    2-1-4 مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 38

    2-1-5 مدیریت دانش و یادگیری سازمانی. 40

    2-2 سرمایه اجتماعی. 40

    2-2-1 پیدایش سرمایه اجتماعی. 40

    2-2-2 سرمایه اجتماعی: مفهوم.. 41

    2-2-3 مقایسه سرمایه اجتماعی با سرمایه فیزیکی و انسانی 45

    2-2-4 سرمایه اجتماعی: دیدگاهها و تعاریف 46

    2-2-5 مدل سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال. 53

    2-2-6 سطوح سرمایه اجتماعی.. 56

    2-2-7 اهمیت مطالعه سرمایه اجتماعی در سازمان.. 57

    2-2-8 سرمایه اجتماعی سازمانی چیست؟.. 58

    2-2-9 مدلهایی برای سنجش سرمایه اجتماعی. 59

    2-3 سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش 63

    2-4 پیشینه تحقیق. 67

    2-4-1 نتیجه گیری از پژوهشهای انجام شده.. 72

    منابع.

    فهرست اشکال

    شکل ‏2 1: راهبردهای مدیریت دانش 23

    شکل ‏2 2: نقش اعتماد در توزیع دانش 25

    شکل ‏2 3: مدل هفت سی 26

    شکل ‏2 4: زیر سیستم های مدیریت دانش 26

    شکل ‏2 5: الگوی فرآیند مدیریت دانش 27

    شکل ‏2 6: سرمایه اجتماعی به عنوان محرک ارزش سازمان 31

    شکل ‏2 7: مدل منوریان و امینی 32

    شکل ‏2 8: تأثیر سرمایه اجتماعی در خلق سرمایه فکری 33

    شکل ‏2 9: محرکه های دانش شهری 34

    شکل ‏2 10: سرمایه اجتماعی، جریان دانش و نوآوری سازمانی  35

    شکل ‏2 11: نقش سرمایه اجتماعی در توسعه دانش و یادگیری اشتراکی 35

    شکل ‏2 12: مراحل مدیریت دانش پیتر گوتشاک 37

    شکل ‏2 13: عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمانهای دولتی ایران 38

    شکل ‏2 14: ساختارسه نفری سرمایه انسانی در نقاط تقاطع و سرمایه اجتمای در روابط 46

    شکل ‏2 15: نحوهی ارتباط سرمایه اجتماعی در سطوح مختلف 60

    شکل ‏2 16: مدل SCAT 61

    فهرست جداول

    جدول ‏2 1: ویژگی های دانش ضمنی و صریح 18

    جدول ‏2 2: زیر چرخه های مدیریت دانش 20

    جدول ‏2 3: عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دان 28

    جدول ‏2 4: تحول نظریه های سرمایه 43

    قیمت فایل فقط 45,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک , سرمایه اجتماعی , مدیریت دانش , استقرار مدیریت دانش در بانک , تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش , مبانی نظری سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , مبانی نظری تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک


برچسب‌ها: مبانی,نظری,بررسی,رابطه,سرمایه,اجتماعی,و,ابعاد,آن,با,مدیریت,دانش,در,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۴۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک


    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 24 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 10

    هدف از این پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانکهای شعب استان گیلان می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    چکیده

          هدف این تحقیق سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مورد مطالعه شامل شعب بانک های غرب استان گیلان می باشد. که در سطح واحد سازمانی مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است جامعه آماری تحقیق برابر182 شعبه بانک دولتی وخصوصی در سطح 6 شهرستان (آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و صومعه صرا) که مشغول به ارائه خدمات هستند می باشد.که حجم نمونه 96 می باشد.

    برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهشی داده های از شاخص فراوانی، درصد فراوانی و از شاخص های مرکزی استفاده شده است. و برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف استفاده شده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون رگریسیون استفاده شده است. یافته ها تحقیق نشان از تأثیر مثبت و معنادار سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار متغیرهای سرمایه ساختاری بر مدیریت دانش، سرمایه شناختی بر مدیریت دانش و سرمایه ارتباطی بر مدیریت دانش است.

    واژگان کلیدی:

    سرمایه اجتماعی

    سرمایه ساختاری

    سرمایه شناختی

    سرمایه ارتباطی

    مدیریت دانش

    1-1  روش و ابزار جمع آوری داده­ها

         در این تحقیق روش­های جمع­ آوری داده­ها واطلاعات به صورت میدانی وکتابخانه­ای انجام گرفت.در روش میدانی از پرسشنامه استفاده شده است که به این منظور برای سنجش سرمایه اجتماعی از پرسشنامه ناهاپیت و گوشال و برای سنجش مدیریت دانش از پرسشنامه پاتریك فونگ وهمكاران(2009) با انجام تعدیلاتی، استفاده شده است. وهمچنین درروش کتابخانه­ای ازکتاب­ها و منابع دانشگاهی رشته مدیریت برای تعاریف متغییرها و ادبیات نظری تحقیق استفاده به عمل آمده است.

          پرسشنامه تحقیق حاضر شامل 66 گویه می­باشد. 28 گویه برای سنجش سرمایه اجتماعی و 38 گویه برای ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش طراحی شده است. گویه تنظیم شده براساس مقیاس پنج گزینه­ای لیکرت (خیلی موافقم = 5، موافقم= 4، نظری ندارم = 3، مخالفم= 2 و خیلی مخالفم= 1)  ساخته شده است (سکاان، اوما، 1391: ص221). گویه­های مربوط به سرمایه اجتماعی بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط ناهاپیت و گوشال (1998) با تعدیلاتی برای سنجش سه بعد سرمایه اجتماعی شامل شناختی، ساختاری و ارتباطی طراحی شده­اند. که هفت خرده مقیاس شبکه ها، اعتماد، همکاری، فهم متقابل، روابط، ارزش ها، تعهد را مورد بررسی قرار می دهد که عبارتند از:

    –       بعدساختاری: موارد 1تا 8 که دارای خرده مقیاس شبکه­ها ( موارد 1، 2، 3، 4) و روابط (موارد 5، 6، 7، 8 ) می­باشد.

    –  بعد شناختی: موارد 9تا 15 که دارای خرده مقیاس همکاری (موارد9 ،10، 11 ، 12) و ارزش­ها (موارد 13، 14 ،15) می­باشد.

    –  بعد ارتباطی: موارد 16تا 28 که دارای خرده مقیاس اعتماد ( موارد 16، 17، 18،19، 20)، فهم متقابل (موارد 21، 22، 23 و 24) و تعهد (موارد 25، 26، 27 و 28) می­باشد.

    و گویه­های مربوط به فرایندهای مدیریت دانش بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط پاتریك فونگ و همكاران(2009) و با انجام تعدیلاتی طراحی شده­اند. این پرسشنامه بر اساس پنج بعد مدیریت دانش شامل: اکتساب دانش، ایجاد دانش، ذخیره دانش، توزیع کردن دانش و نگهداری از دانش طراحی شده است و مورد بررسی قرار می­دهد که عبارتند از:

    –       اکتساب دانش: موارد 29 تا 34

    –       ایجاد دانش: موارد35 تا 40

    –       ذخیره کردن دانش: موارد 41 تا 50

    –       توزیع دانش: موارد 51 تا 61

    –       نگهداری از دانش: موارد 62 تا 66 می­باشد.

    1-2   روایی وپایایی از جمع­آوری داده­ها

          هنگامی كه به امید مطالعه یك مفهوم مجموعه­ای از پرسش­ها ( یا یك ابزار اندازه گیری) را مطرح می­كنیم، چگونه می توانیم اطمینان یابیم كه واقعاً به اندازه گیری همان مفهوم مورد نظر پرداخته ایم یا چیز دیگری را سنجیده­ایم برای آزمودن برازش اندازه ها چند نوع آزمون روائی وجود دارد ( سكاران، اوما ـ1391: ص 223).

    روایی محتوا:

          روائی محتوا اطمینان می­دهد كه ابزار مورد نظر به تعداد كافی پرسش­های مناسب برای اندازه­گیری مفهوم مورد سنجش دربردارد. هر قدر عناصر مقیاس گسترده­تر و قلمرو و مفهوم مورد سنجش را بیشتر در برگیرد روائی محتوا بیشتر خواهد بود. به بیان دیگر روائی محتوا نشان می­دهد كه ابعاد و عناصر یك مفهوم تا چه حد تحت پوشش دقیق قرار گرفته است ( سكاران، اوما ـ 1391: ص 223). در این تحقیق برای روایی ابزار از روایی محتوا بهره­گیری شده است. بدین منظور از ابتدا با دقت در مطالعات کتابخانه­ای و استفاده از الگوهای مرجع موجود در تحقیقات مشابه، سعی شده است از مولفه­ها و شاخص­های مورد قبول و مناسب استفاده شود. سپس پرسشنامه اولیه طراحی شده برای اساتید ارسال و پس از تایید نهایی استاد راهنما و کارشناسان و انجام اصلاحات مقتضی، نهایی گردید.

    اعتبار(پایایی)پرسشنامه:

           پایایی ابزار كه از آن به اعتبار، دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می­شود، عبارت است از اینكه اگر یك وسیله اندازه­گیری كه برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مكان دیگر مورد استفاده قرار گیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود؛ به عبارت دیگر، ابزار پایا یا معتبر ابزاری است كه از خاصیت تكرار­پذیری و سنجش نتایج یكسان برخوردار باشد (حافظ نیا و همکاران، 1392: ص155).

    به منظور اندازگیری پایایی پرسشنامه، از روش آلفای كرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS18 استفاده شده است. آلفای کرونباخ همبستگی درونی را می­سنجد ضریب همبستگی آلفای کرونباخ، یک مقدار بین صفر و یک می­باشد. در صورتی یک پرسشنامه پایاست که مقدار آلفای کرونباخ بزرگتر از مقدار7/0 باشد و هر چه این مقدار به عدد 1 نزدیک­تر باشد پرسشنامه از پایایی بالاتر برخوردار می­باشد (مومنی، فعال قیومی،1391: ص 212). مقدار آلفای بدست آمده برای پرسشنامه­های سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش به ترتبب 86/0 و85/0 می­باشد.

    جدول ‏3‑2: ضریب آلفای کرونباخ

    متغیرها

    ضریب آلفای کرونباخ

    تعداد گویه­های متغیر

    سرمایه اجتماعی

    86/0

    28 گویه (28-1)

    بعد ساختاری

    856/0

    8 گویه (8-1)

    بعد شناختی

    855/0

    7 گویه (15-9)

    بعد ارتباطی

    856/0

    13گویه (28-16)

    مدیریت دانش

    85/0

    38 گویه (66-29)

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک , پرسشنامه مدیریت دانش , پرسشنامه سرمایه اجتماعی , پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی , پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش , پرسشنامه سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,رابطه,سرمایه,اجتماعی,و,ابعاد,آن,با,مدیریت,دانش,در,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۱۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)